Aleksandra Strugar je istaknuta nastavnica matematike i fizike, sa diplomama Fakulteta za fiziku i Fakulteta za inženjerski menadžment Univerziteta u Beogradu. Autorka je opsežnih onlajn kurseva iz matematike, prilagođenih kako nacionalnom, tako i Kembridž programu. Takođe, obavlja funkciju projekt menadžera za OKmathematics.
Aleksandra je posvećena inspirsanju svojih učenika i nastoji da im pokaže da matematika nije tako zastrašujuća kako se često čini. Posebno ističe važnost razvijanja kreativnog razmišljanja kao osnovne veštine za savladavanje matematičkih koncepata. Zbog svoje posvećenosti, Aleksandra je prepoznata i unapređena na poziciju Timetable mastera škole.
Imejl-adresa: aleksandra.strugar@iss.edu.rs
Posvećenost nastavi i kvalifikacije:
Gospođa Aleksandra Strugar sa velikim entuzijazmom predaje u Međunarodnoj školi od 2018. godine. Tokom svog nastavničkog rada stalno je usavršavala svoje veštine i stručno znanje. U nastavku se nalazi kratak pregled njene posvećenosti stalnom profesionalnom razvoju kako bi bila najbolja za svoje učenike:
2015 | Content and Language Integrated Learning (CLIL) Essentials – Cambridge |
2020 | Corporate communications – Skill |
Conflict management – Skill | |
Pear Deck, Screencastify, Book Creator, and Google for Education – Skill | |
Make Math – Moments That Matter Summit | |
2021 | STEM High Level Event Online – “Bringing Research into the Classroom” |
The Tortoise & Hare – How to Achieve Balance in Math Class | |
ScIC6 "Science is Cool" Virtual Unconference | |
Exhibition panel = socializing + knowledge, STE(A)M and Minecraft, and Flower Bastion | |
The concept of integrated STE(A)M education, Mathematics in practice – practical adoption of mathematical content, and Mosaic | |
Cambridge – Understanding Assessment: A practical course for teachers – Core modules | |
Cambridge – Understanding Assessment: A practical course for teachers – Practical assessment | |
Understanding Assessment: A practical course for teachers – Introduction to designing and reviewing multiple choice questions – Cambridge | |
Understanding Assessment: A practical course for teachers – Practical methods to improve marking quality | |
2022 | Brainfinity week – Skill |
2023 | Why do International schools in Europe choose Cambridge CEM assessment? – Skill |
2024 | Canva for Mathematics teachers – Skill |
Why do International schools in Europe choose Cambridge baseline assessment? – Skill | |
Improving learning outcomes through data-led insight and action – Cambridge – Skill | |
2025 | Components 2, 3, 4 & 5 Marking workshop – Cambridge International AS & A Level Physics (9702) 2025–2027 Syllabus |
